3 martie 2015

Nemophilist

Ieri am realizat ca e posibil sa sufar de DP/DR [google it], nu stiu sigur daca e intr-adevar adevarat sau sunt doar niste simptome care imi apar din cand in cand si carora eu le dau o prea mare importanta, in orice caz, I`m not exactly sane ^^.
 Visele pe care le am continua sa se manifeste si sunt mai complexe si mai reale ca niciodata, azi noapte am visat ca eram intr-un loc nou si ca m-a atins... o papusa pe fata. Una din lemn. Alaltaieri am visat niste cuvinte stranii intr-o limba pe care nu am auzit-o niciodata, un text intreg era scris pe laptopul meu si cu toate ca am mai patit asta, de data asta am reusit sa "aduc" ceva din vis in realitate: in timp ce eram intre vis si realitate am reusit sa scriu patru cuvinte din acel text complex in ciorna telefonului. De asemenea m-am trezit de doua ori in vis, constientizand de ambele dati ca nu este altceva decat un vis. A fost straniu dar interesant in acelasi timp, ma gandesc ca poate reusesc sa preiau incet incet controlul asupra lumilor pe care le visez. 
De fiecare data inainte sa adorm ma gandesc la tot felul de lucruri care as vrea sa se intample, spun lucruri pe care as vrea sa le spun si pe care nu cred ca le voi spune vreodata. In vise, le realizez. Cu toate ca visele mele vizeaza mai mult calatoriile si nu interactiunile umane, uneori imi mai ofera surprize, de cele mai multe ori placute, in care visez diversi oameni. 
In orice caz, indiferent de ce sufar sau motivul pentru care visez, sunt constienta de faptul ca nu trebuie sa ma panichez si ca solutia e defapt foarte simpla: natura. Am realizat asta acum mult timp. Daca sunt intr-o barca si ma uit la vegetatia din jur sau la undele apei care se creaza sub barca, ma relaxez, daca sunt pe munte sunt atat de fericita incat uneori simt ca ma topesc in Absolut si Absolutul e una cu mine, uneori chiar plang de fericire dar ceea ce ma face cel mai fericita e padurea. Simt ca apartin padurilor, le simt spiritul, simt constiinta pomilor din jurul meu, constientizez fiecare fir de iarba pe care pasesc si fiecare frunza si am senzatia ca am ajuns in casa unor fiinte mult superioare noua care sunt acolo sa ne ocroteasca si sa ne faca sa nu stricam mai mult de atat. 
Pomii sunt cu mult superiori noua, daca nu crezi, du-te si imbratiseaza un copac! Serios! O sa vezi modul in care te simti dupa aceea si modul in care te elibereaza de toate energiile tale negative. Ei sunt aici sa ne faca sa realizam ca noi suntem minusculi in comparatie cu creatia insasi si ca toata lumea ar trebui sa fie unita, ca toti suntem egali. Energiile simtite intr-o padure mereu vor fi mai mari decat cele pe care le simtitm intr-un oras, si inmiit mai curate tocmai din acest motiv! 
Acum am nevoie de padure. Am nevoie de munte. Am nevoie sa ma reconectez cu tot ceea ce am uitat, sa ignor stresul din oras, sa imi sterg din memorie lucrurile care ma intristeaza si care ma fac sa imi doresc sa ma rup de realitate. De abia astept sa vina vara sa ma pot duce pe munte, indiferent ce munte e, sa ma simt libera din nou si sa uit de mine macar pentru cateva minute. 
Nemophilist se traduce prin "a hunter of the woods, one who loves the forest and its beauty and solitude". I guess that`s me. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu